Monday 11 March 2013

ALHAMDULILLAH

Assalamualaikum wbt...
hari ni aku nk kongsikan dua kegembiraan bagi aku.. pertama sekali aku nk ucap syukur alhamdulillah kepada ALLAH, jika bukan kehendak nya kita tidak akan mampu  untuk mengangkat walaupun sebilah jarum.. Alhamdulillah semua ini atas kehendak ALLAH...

kegembiraan yang mula2 aku nak kongsi kat sini.... team bola aku juara tempat aku belajar. alhamdulillah dengan izin ALLAH.

tahniah kepada kpd semua yang bertungkus lumus sehingga sampai ke tahap ini...
alhamdulillah, johan mendapat rm300 berserta pingat dan piala pusingan


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kegembiraan yang kedua ialah aku dapat bersua muka dengan novelis yang terkenal iaitu Ustaz A.Ubaidillah Alias...  aku order novel KALA CINTA DAN WAHYU BERSATU dengan Ustaz Ubaidillah, kebetulan dia nak datang tempat aku belajar,jadi dia akan bagi sendiri kat aku. so, inilah peluang terbaik untuk aku bersua muka,bergambar,bertanya tentang penulisan dengannya... aku memang teringin nak berjumpa dengannya sejak aku membaca novel WARKAH CINTA BERBAUR SYURGA lg sbb ayat dia mmg gratis lah... dan aku x lepaskan peluang ini.. dan aku berterima kasih banyak2 kat ustaz sbb sudi berjumpa n berkongsi cerita dgn aku. aku pon x sangka dapat berjumpa dengannya...
 disini aku titipkan 1 gambar untuk tontonan semua... 

aku dan Ustaz A.Ubaidillah Alias

dan aku nak ucap terima kasih jugak kat kawan aku saudara syukran... thanks a lot....


apa2 pon aku dah ade sambungan novel warkah cinta,so, buat ape lg... jom baca dgn aku.. 
x sabar nk tunggu cerita,kata ustaz td dlm proses pembikinan filem, semoga berjalan dengan lancar harapnya dan dipermudahkan segala urusan. insyaALLAH

No comments:

Post a Comment