Thursday 26 July 2012

Selamat tinggal semua kawan kawan seperjuanganku











ASSALAMUALAIKUM WBT,

alhamdulillah aku dan kawan2 semua masih lagi dapat nikmat kesihatan untuk hidup di atas muka bumi ALLAH yg cukup indah ini.




mula2 aku nk ucap terima kasih kt kawan2 semua krn mmberi bimbingan,tunjuk ajar,pertolongan duit,itu,ini dan mcm2 lah x dpt dikira lg, sekali lagi terima kasih banyak2.




and then aku nk memohon seribu kemaafan dari semua jika aku ada tersalah,tersepak,tercakap,termarah atau apa2 yg sewaktu dgnnya lah aku pohon sangat2 kalian semua maafkanlah aku, aku hanya insan biasa yg x lari dari membuat kesilapan seperti mana yg lain.semoga ALLAH swt merahmati kalian semua,insyaALLAH.











and aku nk ucap selamat bermujahadah buat geng rumah sewaku TAUFIQ,RAJA,AMIR FARISYAM,AMIR ARAWI dan AMIN, belajar molek lah ijazah ni, semoga dpt skor 4+ setiap sem. and mitok maaf la blako deh kalu aku ado wat silap gapo2,samo ado aku sdr atau dop, and mitok halal lah gapo sajo hok aku makan selamo kito dudok skali di rumah sewa 2,kiro 0 0 la deh.. so lagi x lupo jgk ko maklang(tuan rumah sewa) mitok maaf banyok takut ado saloh silap hk selamo ni and sampaikan salam aku kat maklang deh.




and x lupo jgk kepada kwn2 sekelas aku time asasi 2011/2012,1 aku susun seribu jari pohon kemaafan andai diri aku ini ade membuat silap dgn ampa semua,mybe aku x sedar atau aku sedar harap dimaafkan, belajar leklok ye semua, tahniah kpd yang layak melanjutkan pengajian diperingkat ijazah x kira dlm bidang apa pon. ngaji pulun abis na, dan x lupo jgk pada KARIMI,AMIR ARAWI,AKMAL,ZUBIR sep2 mg memey terbaik lah.. siyes aku ckp ni... aku memey terharu sngt2 dpt saen supo sep2 mg. walau apo juo msaloh,walau aku dlm keadaan sene atau susoh sep2 sentiasa ade,dan sentiasa berada di belakang aku untuk mendokong aku dalam apa jua yang aku ceburi, aku memey beruntung dpt kenal sep2 mg, apo jua msaloh aku kongsi dgn sep2 mg, sep2 mg sentiasa mndgr masaloh aku tanpa jemu dan mmberi nasihat yg berguna kpd aku, aku mintak halal lah segala ilmu yang sep2 berkongsi atau ajar aku time kuliah asasi, tanpo sep2 mg siapalah aku terima kasih wahai sahabat aku KARIMI,AMIR ARAWI,AKMAL DAN ZUBIR nama mu tetap didlm hati aku, kenangan bersama aku memey x akan lupa setelah setahun kita dok bersama, belajar brsama,susoh payoh tempuh bahtera asasi bersama memey aku x akan lupo, ingat lah aku dlm doa mu, semoga ALLAH memberkati jalinan persahabatan kita ini,aku x tau nk oyak gapo doh,memey aku terasa amat sedih,sayu hati aku utk meninggalkan kamu semua, tp hanya seketika sahaja dgn izizn ALLAH swt kita akan bertemu semula ditempat yg sma kita berpenat lelah menuntut ilmu, insyaALLAH. kalu sep2 mg ingt kat ku msj atau tpn jh. akhir sekali aku nk ucap terima kasih banyok2 hk mano ado tlg aku selamo mano aku dk ngaji kt asasi ni, x kiro lah dio tlg walau sekecil zarah pon,jasa mu tetap aku kenang. insyaALLAH.hah so lg... tgk lah video hk aku letak kt atah 2... mybe bleh remind kembali kenangan kita bersama. love u all...


and than x lupa kpd semua lectures asasi pengajian islam terima kasih kerana mngajar ilmu kpd aku,aku harap ALLAH swt memberi ganjaran yg sngt besar kpd kamu, insyaALLAH ilmu mu tidak sia sia, aku akan guna ilmu yg sedikit ini dan aku akan kongsikan kpd yg memerlukan.dan aku memohon kemaafan jika aku terkasar bahasa dlm menuntut ilmu dgn kalian semua. harap dimaafkan jika aku ada tersilap ckp atau apa2 yg aku x sdr. love u all...





sebagai pengakhiran nukilan aku, sekali lagi aku nk ucap terima kasih dan aku pohon seribu kemaafan dari kalian semua yang mengenali diri aku x kira yang baru mahupun yang lama mngenali aku ini,aku hanya insan biasa yg x lari dari mmbuat kesilapan. insyALLAH,jika aku masih diberi nikmat kesihatan kita akan berjumpa lg time konvokesyen asasi nanti dan aku akan melanjutkan pengajian aku disini jugak dlm bidang ijazah sarjana muda syariah dengan kepujian insyaALLAH, semoga ALLAH memberi kemudahan dalam apa jua yang aku dan kalian semua ceburi dan semoga kita semua dibawah rahmah ALLAH SWT insyaALLAH.











salam ramadhan kpd semua yg mengenali diri aku ini. genap setahun aku di bumi kedah,takddir memaksa aku pulang ke kg halaman aku pd 27 julai 2012 insyaALLAH lps subuh aku akn bertolak kebumi serambi mekah,tempat dima aku dilahirkan. doa kan perjalanan aku selamat, insyaALLAH.


cukup sekadar nukilan ini yang mengambarkan perasaan aku, mmg terasa amat berat hendak meninggalkan kamu semua. wadah akhir dari aku yg bergelar faizal@peja ASSALAMUALAIKUM WBT.

No comments:

Post a Comment