Tuesday 5 March 2013

aku mahu bergraduated,
bukan mudah untuk aku mengharungi hari-hari yang mendatang.
kurasakan sangat perit ,entah berjaya ataupun tidak.
entah jatuh kemana aku ini. demi hasrat aku ingin bergraduasi, akan ku paksa diri aku ini untuk terus dan terus manuju dan mempersiapkan diri dalam masa 4 tahun ini .
entah dapat atau tidak aku bergraduasi?? persoalan demi persoalan bermain di enak aku ini.... seandainya tidak,aku pun tahu perancangan ALLAH lagi elok.
aku berharap dan aku berdoa agar dipanjang umur aku ini. hambamu ini sedang berperang, berperang dengan kaslan sendiri demi memantapkan diri. Aku diam seribu bahasa , berfikir sejenak , memikirkan yang aku ini sudah tidak berbapa didunia yang fana ini, aku jadi sebak, dek kerana di sekelilingku  semuanya masih mempunyai bapa. noktah. aku hanya mampu meluahkan isi hati aku di warkah bisu ini, bukan untuk sesiapa membacanya, ini hanya untuk memotivasikan diri aku supaya aku lebih berdikari dan berusaha tanpa mengharapkan orang lain. aku boleh buat!!!!! insyaALLAH aku boleh....


No comments:

Post a Comment