Friday 17 August 2012

selamat hari raya buat semua


pooooom................poooooooooooooooom pooooooooooooooooooooom
bnyi bedil memecahkan suasana sunyi slepas berbuka puasa

sdr x sdr dh nk raya kan.. haha alhamdulillah syukur kpd ALLAH swt krn aku masih lg diberi kesempatan
dan nikmat kesihatan utk menyambut hari kemenangan stelah sbulan berpuasa iaitu HARI RAYA.

mmg x dinafikan lah, seronok,gembira dan mcm2 lah lg prasaan nih dek krn dpt berjumpa sanak saudara yg tgl jauh nun di bandar sana dan dpt bersua muka dgn kwn2 yg sekian lama x kutemui. 

mcm2 persiapan raya, ade yg buat ketupat,ade yg buat lemang,ade yg buat kek,biskut dan mcm2 lah lg... haha spt biase lah aku n my mek every year msti buat ketupat palas, mmg terbaek lah.. aku x buat lah sngt just tlg2 skit,tlg tgk bnyak lah.. huhu biase ar kan bdk laki.

di kesempatan ini aku ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
ikhlas dari aku Faizal



warning:
jgn main mercun/bedil dan sewaktu dgnnya

nk maen jgk,maen je lah, i don't care bout u
i'm just advice.

bye............... bye

No comments:

Post a Comment